Extra utbetalning på grund av systemfel
Måndagen den 25 maj har vi en extra utbetalning för de som skickat in sina tidrapporter/månadsanökan innan den 20 maj. Detta med anledning av att systemet låg nere långa tider i början på veckan.
Nästa ordinarie utbetalningstillfälle blir den 25 juni.
För att få utbetalt då behöver man ha skickat in tidrapport/månadsansökan senast den 22 juni.
